رمز فتنه آینده لو رفت
نوشته شده توسط : مارال

 

رمز فتنه آینده لو رفت
نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: چشم فتنه 92 با فرمایشات جامع مقام معظم رهبری از هم‌اکنون کور شد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت 19 دی اظهار کرد: همه دوستداران انقلاب با شنیدن فرمایشات رهبری معظم جان تازه‌ای گرفتند و اکنون امید می‌رود که نیروهای وفادار به نظام با هر تفکر و بینشی این فرمایشات هوشمندانه را نصب‌العین فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین فراز‌های فرمایشات رهبری را مربوط به تقوای جمعی و مراقبت و هوشیاری همگانی دانست و گفت: با عمل به این نسخه شفابخش می‌توان هرگونه توطئه‌ای را به هر اندازه پر حجم در نطفه خفه کرد.

بزرگواری تحلیل مقام معظم رهبری از تحریم‌ها را جامع‌ترین تحلیل از اهداف دشمنان دانست و گفت: معظم‌له از چندین سال قبل آن‌گاه که هیچ‌کدام از مسئولان و خواص پی به تحرکات امروزی دشمن نبرده بودند چنین روزی را پیش‌بینی کرده و هر سال توصیه و فرمانی راهبردی را برای خنثی کردن آن‌ها مطرح می‌کردند.

وی موفقیت مردم و مسئولان را در گرو عمل به این دستورات دانست و گفت: اگر در جایی با سختی مواجه شده‌ایم دلیل آن فراموشی اندرزهای حکیمانه ایشان بوده است.

نماینده کهگیلویه و بهمئی و چرام با یادآوری این نکته که مقام معظم رهبری برای چندمین بار بر اصلی و فرعی کردن مسائل تأکید فرموده‌اند، ابراز داشت: دشمن به دنبال این است که جای این دو موضوع عوض شود و آن‌جا که باید به موضوعات اصلی پرداخته شود وارد حاشیه شویم و فرع را بر اصل تقدم بخشیم.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری از هم‌اکنون نوع و چگونگی اجرای فتنه توسط بدخواهان را به خوبی تبیین کرده‌اند، تصریح کرد: اکنون بر همه مشخص شده که رمز فتنه 92 کوبیدن بر طبل انتخابات آزاد است که دست برنامه‌ریزان توطئه آتی با این فرمایشات جامع برای همه رو شد.

این نماینده اصولگرای مجلس با خطاب قرار دادن جریان اصولگرا برای اتحاد حداکثری در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری گفت: برادران اصولگرای ما به هوش باشند که باید در دو جبهه با فتنه مبارزه کنند چرا که دو ضلع اصلی فتنه از هم‌اکنون مشخص است.

بزرگواری توصیه رهبر معظم انقلاب به رسانه‌ها را بهترین راهبرد برای آن‌ها در راستای عمل به رسالت خود در انتخابات دانست و گفت: مقام معظم رهبری پرهیز از ورود به موضوعات حاشیه‌ای را برای رسانه‌ها و مطبوعات در انتخابات تجویز کردند که باید همه در هر کسوت و مسئولیتی عامل به این فرمایشات هوشمندانه باشیم.





:: برچسب‌ها: آخرین خبرها , تازه ترین اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: